Till min gamlespringare

Har inte vart så duktig på att blogga de sista dagarna men det är inte för att jag inte orkar, det är för jag har helt enkelt inte tid vissa dagar. Hästarna och att åka fram och tillbaka till Ockelbo tar all tid man har nästan.
Jag åker upp till Ockelbo nästan varje dag. Vi har väldigt mycket att göra inför våran sommaravslutning.
Har iallafall varit hos tandläkaren och fixat min tandställning som också var i Ockelbo...
Men ska ta och byta om nu sen åker jag till min gamlespringare Lillen. Ridning imorgon också om det blir fintväder ska vi hoppa terräng, har säkert Galliano. :)
Bloggar imorgon då jag troligtvis kommer hem en timme tidigare än annars.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0