Lite allt möjligt

Haft Nationellt Prov idag, två st i engelska. Sen hade vi bränboll grupp1 mot grupp2 (jag är i g1), vi var några mindre men det struntade vi i... Men det bästa var ju att vi vann med över 10poäng mer ! :D
Sen gick jag, Elin, Julia, Christine och Vilma ut med Julias mormors hund Sören, vi gick till en lekpark fast sen gick jag och Julia och lämnade Sören sen gick vi tillbaka till de andra och där hade vi ju lite damp.....
Sen gick jag och Elin till bussen Christine följde med sen på bussen till Lillen.
När vi kom till Lillen busa vi lite med han och gosa med kattungarna. Vid kvart i 5 tog jag in Lillen så gick vi till bussen när jag hade tagit in Lillen.
Har suttit och fixat med alla bilder i olika mappar. Imorgon är det Ridning kommer nog inte blogga på hela dagen, då jag kommer hem halv4 efter skolan och då ska jag åka till stallet så får skynda mig ;) mamma skjutsar mig till mickan, så går/åker vi till stallet sen.
Hoppas på Galliano, hoppas han fått skor och de där sprickorna var okej så man kan rida han...


Bild från förra gången


Kommentarer
emili

galiano hade ingen sko idag när jag tog in han, och han verka öm i foten:(

2012-05-08 @ 21:32:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0