Myska

Imorn är det fredag! Skööönt.
Åkte till Ellen idag vid 6, vi gjorde iordning hästarna och gav oss iväg ut. Gick bra ända tills vi kom till en raksträcka utan några gatulampor.. kolsvart var det!
så helt plötsligt när vi travar så börjar Dutch stegra och hålla på med Ellen så hon sa att jag skulle gå först.
Så ser jag typ konturer av en människa helt plötsligt. såg ut som att den bara stod där oxå.
Så kom alla tankarna på en gång, trodde först att det var en tjuv/mördare eftersom den inte sa nåt eller så.
Och sen ser jag konturer av nåt som "kryper på marken" så då trodde jag att det var "The grudge tjejen". hahah då vela jag bara bort Fort fort fort!
Men fortsatte iallafall och sen så såg vi att det var en tjej med en hund , hehe... 
Sen trava,skritta och galoppera vi oxå, orkar inte skriva detaljerat ;)

Myska <3


Ska få ett nytt micro sim-kort imorn oxå! lycklig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0