Dåligt humör!

Kul att jag fick min iphone 4s idag på posten, har väntat i en vecka. Har nytt abonnemang och då fick man den på köpet.
Eller man kunde välja mellan den och en annan.
Iallafall så måste man tydligen ha ett jävla micro sim-kort!?
Så det som jag har är ju för stooort! dom hade inte tänkt o säga det eller!
För abonnemanget har ju bytts på det sim-kortet jag har nu? Sjukt dålig stil! så får jag ett sms från Thephonehouse "blablablabla..hur troligt är det att du kommer att rekomendera oss till en vän. Från 0 till 10?"
0 !! Skulle ju va bra om man fick lite information? dåligt.
Kolla runt lite på google om det och då var det nån som "hamnat i samma sits som jag" som skrev det. och fick till svar att det står tydligt på telias hemsida. Ja men om man beställde på telefon då?....
Väldigt dåligt tycker jag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0