Vera Miss Molly

Molly världens finaste ponny har jag ridit sen jag började på ORF, hon var en av de första hästarna/ponnyerna jag red, första gångerna red jag Calle, sen Molly efter några gånger. Molly är  hästen som har spöken framför ögonen som skena, sparka osv. alla som red henne i min grupp flög/ramlade av. Hon blev favoriten efter första gången och är det idag också, hon sparkade och busa men jag ramlade inte av (och jag kan säga jag var ine världens bästa ryttare då heller...). Sen dess har vi gjort allt möjligt kul som man kan göra med en ridskolehäst/ponny. Vi har varit med på klubbhoppningar och alltid varit felfria. Efter alla de här ären ska hon nu säljas vilket både är bra och dåligt. Det dåliga är ju att vem vet jag kanske inte får träffa henne mer, rida och allt man lixom kan göra. Det som är bra är ju att hon kan göra det hon är bra på som hoppa och dressyr och kunna utveklas med en och samma ryttare, kunna tävla så som det inte går på ridskolor.

Så jag hoppas hon får det bra sen. :) <3


(Annonsen hittar ni häär)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0