Hopptävlingar

Vill att hopptävlingarna på orf ska starta snart ! både lokala så att man kan fota/filma och Klubbtävlingar så man själv kan va med. Eller ska ju snart börja tävla lokalt hade jag tänkt, såklart börja på en hemmatävling då men har ingen att hoppa på :/ vill ju ev. tävla med Phu. Men först ska han mätas o se om han är d ponny eller häst.. Hoppas på maxad D! men först måste jag ju hoppa med honom ! haha har bara hoppat barbacka en gång. visserligen 1 meter men iaf. När maya kommer tillbaka så får jag se till att ha honom på hoppträningarna (och dressyr men främst hoppning/markarb.) Så när Maya kommer tillbax satsar jag fullt på att tävla lokalt år 2012 ! ;)
Bilder från en hemmatävling lokal hopp, Häst/ponny. hösten 2011

hemmaekipaget Hanna på Homer

Bilder från framhoppningen

Hemmaekipagen Elin på Harry och Pernilla på Samisa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0