Vart tog rubriken vägen, hallå??

Alla diggar min rubrik! :D
Slutade 2 idag, idrott sista timmen körde typ "spökboll" sen evighetsstaffet i en kvart ingen fick tag på någon...
Har suttit gjort ingenting nu funderat på vad jag ska göra med mitt liv så fort jag kommer in sätter jag mig vid datorn och sitter där till 8-9 tiden. Har så mycket jag borde göra! Nu får jag skärpa mig!!!
Ajja gör lite tids imorgon har ju ridning få sen om jag bloggar innan eller efter ridningen. Hoppas på Galliano, skulle haft honom förra veckan. Han är sån mysig häst <3
Calle och Galliano får stå för bilden idag, knas häsar!


Kommentarer
Anonym

Bästa hästen <3

2012-04-25 @ 20:21:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0