Dagen på ÄRK!

Vi klev upp kl4.30 imorsen sen kom linda och fredrik och hämtade oss vid halv 7 typ.
Sen gjorde vi iordning brian, sen lastade honom åkte vidare till Älvkarleby.
Sen var det ett tag till Linda skull starta så vi gick runt lite fota och så (jag och mickan) Sen börja Linda ta ut Brian ur transporten. Sen stog jag och höll i honom en stund, det är inte ofta jag känner mig liten vid en häst XD
När Linda hoppa upp fotade vi på framridningen och framhoppningen tills det var Lindas tur att hoppa.
I 90cm fick de ett pet p sista hindret, sen var det ett tag mellan nästa klass och så vi gjorde väl lite allt möjligt.
Sen i 1m blev de nolla sen fick vi vänta ännu längre, när klassen var slut åkte vi hem, tyvärr blev det ingen placering i 1m. Men de var jätte duktiga :) . Sen åkte vi hem och lastade ur Brian och så.
Imorgon kommer Mickan och sover här :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0