Fullt upp

Ojoj, har glömt att blogga totalt.. Skrev ett inlägg igår men då krasha sidan så då orkade jag inte skriva om det igen.
Iallafall så var det midsommar i fredags ju, stod i en fiskedamm med Sanna,Olivia och Pernilla. Sen så var jag med Sabina och Lars hela kvällen och så sov S hos mig :) Och i lördags till söndas så var jag på bion med Lars,Sabina och Eemil. Amanda var där en stund oxå! Sen så har jag packat och fixat.
 
Idag åkte jag med 11.28 tåget till Gävle, och tanken var att jag skulle byta tåg där till Upplandsväsby men såklart kliver jag på fel tåg... haha så åkte till Uppsala istället. Men som tur så stannade mitt riktiga tåg där så hoppade på det och fortsatte till Väsby, Fast fick vänta 45 min på det. Är iallafall hemma hos Charlotte och Alexander nu tillslut!

och jag har inte tänkt att ta någon bloggpaus utan ska försöka uppdatera varje dag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0