Today!

Idag blire väl lite slappdag typ, inge kul att blogga eller fota när det regnar hela dagarna..
Men ska iaf ta en promenad eller rida Lillen, något av det iallafall! Ska även fixa lite bileder och så till tidinställt typ hela torsdagen eller fredagen, då jag åker upp till min farbror då och resan tar ca. 7-8timmar med bil, ca. 40mil dit.
Så vi kommer komma dit på kvällen men har datorn med mig så blogga kommer jag göra där.. Så förbered er på Bildbomber på små(kanske inte så små längre) söta valpar och kusiner :) Men nu ska jagg byta om till ridkläder och åka till pluttehästen.



Kommentarer
Guldriktbloggdesign™

http://guldrikt.webblogg.se/ / Det billiga valet på bloggdesign. Från 0kr Upp till 110:- Dyrare blir det inte! Dom som gillar oss på facebook får 20kr Rabatt på deras nästa köp hos oss! Tack.♥

2012-07-10 @ 10:44:49
URL: http://guldrikt.webblogg.e


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0