Hejhopp!

Skrev nyss ett inlägg där det stod att jag inte skulle blogga så mycket.. men jag ångra mig såfort jag publicerat det!

Iallafall så har jag inte kunnat blogga dom 2 senaste dagarna. Har inte haft tillgång till internet föräns idag.
 
Är hemma hos Amanda just nu och ska sova här idag och imorn. La familia är i östersund så jag bor här tills på tisdag :) men blä jag får inte åka in till Ockelbo föräns tisdag så vi är fast här i skogen! Men vi funderar på att åka dit iallafall! ;) Idag har vi solat på f.m men sen blev det dåligt väder och började regna så vi följde först med amandas pappa och handlade och sen har vi sett på film och ätit godis. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0