Dagens ridpass

men åh!:( det var jätte fint och soligt väder idag och så var jag fast på mammas jobb till 3 och sen så var det direkt hem och direkt till Ellen. och sen när vi hade gjort iordning hästarna hade solen försvunnit så han inte njuta av den ett dugg! och eftersom solen försvann så var det mycke kallare. Efter vi skrittat en stund började jag göra lite halvhalter och efter vi travat en stund började jag o ställa henne lite åt båda hållen. Hon var väldigt pigg och lyssnar mest på vikten,skänklarna,och magen o inte på tygeltag så det var lite tufft för mig men jag försökte så gott det gick :), hon galopperade riktigt fint i några meter men sen så gick det ju .... , vi kom ett litet steg frammåt iallafall och det är bra


Dagens posetiva: Hon lyssnade mycke i början och gick väldigt fint då och då.
Dagens negativa: jag måste träna,träna,träna! på armarna och vikterna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0