OJOJ vad tiden gick fort!

Hade tänkt att jag skulle blogga en massa men så gjorde jag något annat så glömdes bloggen och datorn bort!
Tänkte att jag skulle skriva om hopptävlingen, ladda upp bilder där ifrån och från i onsdags, menmen, ni får stå ut till imorgon.
Har börjat packa idag också, haha trodde inte resväska skulle bli så tung får väl jämföra den med kusin så att den inte väger för mycket (så går det när man inte har någon våg;)).
Imorgon ska jag bara ta det lungt och chilla på förmiddagen sen blire party eller iallafall 20års kalas... ;)
Två dagar till sen slipper ni mig till på lördag el söndag, kommer nog lite tids också.
Men nu blire snart tacomys och tv med familjen.
Ni får en bild på Lilleplutt också. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0