Fredag-20-12

Usch det är 2 veckor kvar tills jag får rida.. haha gud vad jag tjatar om det.. men jag är en sån person som helt enkelt inte kan sitta still! jag blir uttråkad om jag inte gör nånting, innan operationen t.ex så kunde en vecka se ut såhär :
-Måndag:Myska+cykla 20 min
-Tisdag:zumba/promenad
-onsdag:Ridning
-Torsdag:Myska+promenad
-fredag:sova borta
-lördag:borta/zumba
-söndag:Myska
+t.ex möten,tävlingar,stallet osv.

Så från att gå från det till att inte få va i en box(men jag "fuskar" lite med de), rida,eller göra något fysiskt ansträngande gör mig så himla uttråkad... klarar inte ens av att titta på tv så mycke längre för jag tycker det är så tråkigt..

Men från och med nu och framåt ser det lite ljusare ut iallafall :)
Imorn kanske jag sover hos Ellen och nästa helg ska jag först följa med Pernilla som ska tävla med laget på älvkarleby i hoppning på lördan.
och sen blir det troligtvis att jag följer med Linda som ska tävla på söndag på älvkarleby hon oxå :)


Kommentarer
Elin

Sv: Ja :)

2012-04-21 @ 14:11:29
URL: http://fantasma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0