Lördag

Äntligen klar i stallet idag, regnat halva dan och bara grått på himlen.. kul att marshall råka sparka mig på hälen med framhoven när jag skulle ta in honom från hagen oxå.. gullplutten vela in och ha mat o så står jag ivägen för honom, klart man vill försöka putta bort mig då.

Imorn ska jag äntligen färga om håret! blev ju katastrof förra gången.. en i klassen frågade i veckan om jag hade blont eller brunt hår.. Asså haha jag har alla möjliga färger på håret. Från svart till orange till brunt till blont..
Men nu ska det bli riktigt brunt iaf. har dock inte bestämt mig vilken "nyans" de ska va.

Men nu ska jag äta tacopaj, numnum



Jag vill ridaaa!

kom på att det var ganska länge sen jag blogga från datorn, brukar ju mest mobilblogga ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0