Söndag

Har typ inte gjort nånting idag så vet inte vad jag ska skriva. Jo jag har kollat på videos på youtube på ryttarmärke 2 och även ritat och skrivit ner programmet på papper. Måste börja träna på det nu för annars kommer jag aldrig komma ihåg det eftersom jag har så dåligt minne.. Skulle va hemskt om man fick total blackout mitt i programmet..
Imorn är det skola oxå, orkar inte ... Fast jag slipper antagligen sista lektionen för ska ta tåget till Gävle och kolla örat (IGEN)...
lägg märke till att man ser Ellen i mina ögooon ! :)


Kommentarer
Wilma :D

Snygg bild :D Jag kan redan det programmet ;) xD

2012-03-04 @ 22:31:08
URL: http://wi5lma.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0