Saturday

Mickan åkte för ett tag sen, hon kommer nog inte blogga förns senare ikväll då hon ska rida myskan!
Jag ska vid kl6 åka och fira mormor och moster då de fyllt och fyller.
Har med kameran och så, det kommer bilder iaf!
Tycker det varit bra uppdatering idag.
Blir nog inte lika bra imorgon då det är dressyrtävling på orf, som jag och mickan ska fota.
Runt 80st som startar och det börjar 8 men jag kommer till 9, sen slutar kl7 typ men jag åker vid 5.
så bilder kommer det!
Blir nog inte så mycket bloggning än att mickan kanske mobilbloggar och jag på kvällen sen.
Om det blir fint väder fotar vi några av ridskolehästarna också!


Kommentarer
Anonym

snygg hästen i bakrunden <3

2012-03-25 @ 20:47:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0