Lillemannen 8/7

Klev upp runt halv 8 idag, åt frukost åkte till Lillen släppt ut kattungarna och gav Lillen frukost, sen tog jag ut honom, borsta och greja, mamma slog på en sko då han hade en lös, sen hoppa jag upp barbacka, tänkte rida på "piggavägen" (ett ställe där Lillen alltid blir pigg ramla av där för han var så pigg) men då  var bommen stäng så vi vände och tänkte gå upp vid min kusin i en stig där, men han blev rädd för något och fick panik hoppa och snurra runt så vi vände och gick hem, gick och beta med honom innan jag åkte hem, har ätit lunch nu och ska byta om för att åka tillbaka till mormor och fira Emmy som fyller imorn. :)
 
(1år sedan)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0