Ridningen

Han bara rida nils i 20 minuter igår eftersom jag hade ridlektion. Wilma gjorde iordning Maggie åt mig medans jag borstade av nisse. vi var på nedre delen av ridhuset för det skulle va shettis lekiton på vår sida. Och dom flesta hästarna tycker ju att porten ut som är på den sidan är grymt läskig! så Maggie,Marshall och Olivia stack iväg med oss ett par gånger... maggie var verkligen jätte fjantig och bocka o hade sig -.-
Vi gjorde inte så jätte mycke för att vi kunde inte va på hela ridbanan. Tränade på sitsen och "vikterna"

Idag efter skolan åt jag lite snabbt och åkte ner till stallet, gjorde iordning nisse och red i ridhuset. Var helt klart den bästa gången jag ridit honom idag, känner verkligen att vi börjar förstå oss på varandra och hur vi "jobbar" han ryckte till 2 gånger i skritten vid porten men annars var han väldigt lugn :)



Kommentarer
..

haha, molly då??? <3

Hon stack också några gånger och höll på nästan hela tiden just vid porten.. ;)<333 X))

2012-01-28 @ 17:24:23
URL: http://fantasma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0