Dålig uppdatering..... Jag vet

De har vart en dålig uppdatering men de beror på att vi har fullt upp på skoldagar och onsdagar rider
både jag och mickan lektion så vi hinner inte uppdatera ;)
Men har iaf bloggat om ridningen som inte gick ett dugg bra elr jo :)
Men iaf har det varit hen lååååååååååååååååååååån skoldag till halv 4.
Men imorn blire helg.
Min helg planeras med allt de där bra, BÄSTAVÄN, foto och alla gosiga hästisar/ponnisar i stallet :D <3
Men sover hos mickan lör-sön har även stalljour på lör, och pickan hjälper på em :) <3333 Även
fotografering på PAY n JUMP :)
Så håll i er kommer bomba bloggen med photos ;D
Gos med hästisarna i stallet :) bild från förra gången jag sov hos pickan :)<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0