Hästar,hästar och hästar

Red myska igår som sagt, det gick kanske inte -äst men det gick framåt! Tränade på att få ner henne i form och jobba lite mer. I arbetstraven gick det super men i galoppen ville hon rusa lite grann.
Skola idag som vanligt, efter så åkte jag och Pernilla till hennes stall och tog in lite hästar och sen gjorde vi iordning Sky Apollo "Åke". Pernilla skulle hoppa lite lätt. Det var en annan som hoppade när Pernilla red fram så då sa vi att hon skulle lämna kvar ett hinder på medellinjen så man vände rätt upp och hoppade. efter hon ridit fram så hoppade hon lite , Åke tar så enormt stora språng så även fast hindret var typ 50 cm så hoppade han som om det var 70-80. sen fråga P om jag vela rida lite eftersom jag satt och hackade tänder hehe. Han går i överform så det var väldigt ovanligt. efter jag skrittat,travatt och galopperat över en bom så hoppade jag över ett 50 cm kryss några gånger oxå innan vi trava och skritta av :), sen fixade vi o mockade o så innan hennes mamma kom o hämta oss
Imorn så är det ridning, blir väl Kaja tror jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0