Svar

fanny om Söndag:
är myska din häst? :)

Sv: nej Myska är inte min häst men jag är medryttare på henne :) Har inte ridit henne så mycket än för blev nyss medryttare på na , men än så länge har hon verkligen vart jätte go! Men i framtiden hoppas jag på att kunna tävla henne lite lätt :) hon har tävlat mycke förut men sen så blev hon sjuk och efter det så har hon börjat stanna framför hindrerna :/ men i dressyr så är hon tydligen jätte duktig så får ta o satsa lite mer på de ;)

//Mikaela
fanny om Natur:
nöjd med din kamera? ;)
Ja jag är jätte nöjd med min kamera, den är jätte bra och inge avancerad :)
//Ellen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0