Svar

Anonym om negativa bloggare:
Men dom som skriver om människor som gör det dom nu gör, det handlar säkert inte ens om er, och varför läsa den bloggen om ni störs av den när den skriver sånt?

Svar: Det spelar ingen roll vem man skriver om, det är väl ändå inte OK ? Folk som skriver så måste väl tåla kritik och att andra har åsikter om det. Lika som när jag skrev inlägget, man får räkna med att det kommer nån som misstycker. nu är det ju så att jag inte har "pekat ut" nån speciell blogg utan det gäller väl alla? Men dom som bloggar har väl inte alltid skrivit så, jag kanske läser bloggar för att jag tycker dom är bra annars.
/Mikaela


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0