Svar

Linda om Ida-porträtt :
En sak ni borde tänka på är att det blir bättre och finare foton om ni fotar i solen.
Och det märks att du är nybörjare inom fotograferingen, ta inte illa upp, men ja.
Det syns att du inte använt ett objektiv som är till för porträtt fotografering på bilderna.
I övrigt så är det en fin tjej på bilderna och fina bilder.
Bara lite tips!
En sak ni borde tänka på är att det blir bättre och finare foton om ni fotar i solen.
Och det märks att du är nybörjare inom fotograferingen, ta inte illa upp, men ja.
Det syns att du inte använt ett objektiv som är till för porträtt fotografering på bilderna.
I övrigt så är det en fin tjej på bilderna och fina bilder.
Bara lite tips!

Svar: Jo vi vet, men solen försvann efter att vi hade fotot på isen :(.
Har inte heller något objektiv än standard men vi försöker få till så bra bilder som möjligt ändå.
Tack för tipset! :)
/Ellen och Mikaela

Anna om mooorning.. :
Varför måste du utrusta din kameran?
Jag fotade med min i 25- grader och det funkar fortfarande utmärkt??!!

Svar: För att det snöade ute och jag ville inte att kameran skulle bli blöt för jag hade blöta handskar på mig :)
/Ellen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0