Inte någon blogglust

Hejhej!
Har just nu igen blogglust men skriver om dagen och gårdagen.
sluta halv 12 igår åkte hem hämtade syrran, packa och greja :)
Vid halv 2 kom mamma sen vid tio i 2 åkte vi till ockelbo, hon läämnade mig hos Mickan och så.
Vi fota lite tog ut Frasse och fota, åt lite mat satt vid datorn och kola på tv...
Imorse vakna jag vid 8 och tvn var på så jag låg i sängen och kola på tv medans mickan sov.
Sen åt vi frukost, åkte ner till stallet, för att gå på US-årsmöte, så vi
prata om när vi skulle ha klubbtävlingar, övernattningar, julshow och så :)
SEn när de var färdigt åkte vi hem och pappa kom, åt lite hemma och sen
har jag bara suttit här och slappa ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0