Igår

Amanda kom och hämtade mig igår istället. vi pratade, skrattade och fotograferade lite först:) kul att jag hade satt på kameran på amandas stativ och stod o fota, och så skulle jag typ gå o kolla nånting och då råka jag stöta till stativet så benen på det åkte ihop lite och stativet välte... så nu har linsen typ fastnat och det går inte o laga , trevligt! fick iallfall låna amandas gamla ( en likadan som min). sen åt vi och det var typ världens godaste kycklingspett jag nånsin ätit ! idag va vi ute och fota lite natur (mest amanda som fota) sen åkte jag till ellen och vi har fotat ida lite grann idag och ellens pappa lärde mig att köra skoter!
ska sova här idag och imorn ska vi rida,åka skoter och bara ha det bäst! 





Bilder från igår och sista från idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0