Hoppning/markarb.

Skulle egentligen haft queenie men Annika sa att jag fick byta till Olivia/Kajsa men Elin(som skulle ha maggie) vela ha olivia så då tog jag maggie istället. när vi kom in i ridhuset gick jag till porten ( vi skulle va på den delen) och gick förbi den nägra gånger och stannade och drog lite försikigt piskan över porten, och vilken pärla hon var som stod där snällt och nyfiken men inte ett dugg rädd. kände sen när jag satte upp och började rida fram att hon kändes mycke lugnare än förra gången! vi mjukade upp dom i sidorna och sen hoppade vi fram på ett räcke snett igenom. sen hoppade vi en liten bana och sist så hoppade vi hindret snett igenom medans vi kollade på Annika som stod i andra hörnet för att vi skulle se/förstå hur svårt det var om man inte hade fullkontroll om man tittade på nåt annat än hindret.

vi hoppade terängbanan på tävlings/träningslägret i slutet av sommaren
haha precis efter att bilden togs bockade hon av mig ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0