Oklahoma 11/4

Red på "muskelpaketet" (älskar seriöst ordet) Oklahoma idag.
Blev markarbete idag, "jag" började jobba med att få honom gå in mer på kanterna.
Sen travade vi och satt ner utan stigbyglar, borde verkligen träna min balans mer trodde jag skulle studsa av. haha...
Galopperade sen utan stigbyglar gick överförväntan bra, trodde verkligen att jag skulle glida av. men nejnej!
Travade och galopperade på mitt volten, vi hade lite problem i högervarvet tror jag det var i galoppen han vela int gå ut mot spåret bara springa inåt.
Sen travade vi av på andra sidan och skritta av på rätta sidan. :)
Bäst dressyr/markarbetes lektionen på läääänge!
Tagga blåbärshoppning på fredag med Mlly eller Hmer i 60cm! Haha fina o:n :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0