Lite allt möjligt, tror jag iallafall

Idag blir det nog mest slapp tills Mickan kommer sen gör vi väl något kul. haha
Senare ikväll tror jag vi skulle grilla, jag äter in kött så det får väl bli korv, efter det ska vi gå till en kase och elda upp den...
Kameran är såklart med :)))
.
Ska nog fixa de sista londonbilderna, lite på Lillen sen i fredags, och kattungarna. Åh juste imorgon ska jag åka och kolla på kattungarna igen och tror att pappa snart går med på att ha katt han har iallafall inte sagt nej... ;)
.
Ska väl gå ut och fota eller något nu...
sööööööööööt


Kommentarer
Amanda

Korv är mycket värre en kött. Om man tänker på vad sakerna innehåller.

2012-05-01 @ 09:56:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0