Hiss och Diss

Diss:
-Aprilväder, ena sekunden är det sol och blåhimmel och andra så är det grått och snö..

-Justin biebers låt "Boyfriend", blä säger jag bara, visserligen tycker jag typ inte om nån av hans låtar men..

-sjukhus.. har vart där så himla många gånger nu så jag kan typ alla vägar..

-Rastaflätor



Hiss:
-Sommar 2012! ska bli helt awsome!

-Mintgröna naglar, sjukt snyggt. ska lätt köpa när jag kommer in till stan!


-Klubben! nu jävlar 2012 är ORF pågång! Dressyrtävlingen blev väldigt lyckad och nu hoppas jag det blir detsamma på hopptävlingen nästa vecka :)


Rafsa ihop nåt lite snabbt sådär bara, kommer väl lite mer om hästgrejjor nån annan dag ;)
Och kom ihåg att detta är vad JAG tycker.


Kommentarer
Ida :)

låten heter "Boyfriend" :)

2012-04-03 @ 21:06:07
URL: http://ryttarida.blogg.se/
Linda

Är ni på Orf på tävlingen på måndag är det fritt fram att gå med Brian mellan klasserna medan jag går banan <3 :-)

2012-04-04 @ 07:52:18
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotografiaa

Ellen - ryttare och hobbyfotograf

RSS 2.0